engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

sundayy

Kategori: Allmänt

Linnea visade mig en kul tweet nyss (därav rubriken) "I only wear sunglasses once a week, sunday", nåt sånt hahaha, var faktiskt väldigt roligt!!
Jajja, det var ju seniorgame idag och vi vann med 5-1 vilket kändes skönt, däremot vägrade mina skott gå i mål... vet inte huuuur många jävla chanser jag hade, antingen rätt på målvakt eller utanför. Var så jävla förbannad så det var inte nådigt, crybaby efter matchen... Och till råga på allt så skulle vi då typ tacka seniorsarna osv, det var som ett hejdå eftersom de är deras sista match i conference men de betyder ju inte att vi inte kommer se dom varje dag resten av året o nästa år också, men för stunden var det väldigt sorgligt och jag fick kontrollera mig själv för att hindra att mer tårar skulle komma! 
Resten av dagen har vart lugn med plugg, mat och nap.
Nu är det dormparty här bredvid, jag var där ett tag men jag dricker inte ikväll så bestämde mig för att gå tillbaka hit, kanske går över igen vem veet vad jag känner för. 
Har dock prov imorn så borde gå och lägga mig nu för ska upp imorgonbitti för att plugga för har knappt kollat igenom det, så himla dötråkigt med microeconomics.. INSTÄLLD TRÄNING IMORGON.
Adjökeen 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej älskling!
    Det blev 7-1 till och med. Jättebra ju!
    Du ska inte ta det så hårt!

    Kämpa på med plugg.
    Du fixar det där, för du är BÄST!

    Loveyou

    Svar: oj my bad. nej jag vet men ändå..Tack älskar dig <3
    Johanna Engberg

    2013-10-21 | 19:03:52

Kommentera inlägget här: