engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

soft lördag

Kategori: Allmänt

Hade träning klockan 10 imorse, i knappt en halvtimme vi joggade bara några varv och hade lite massage och stretchstund. Efter träningen tog jag isbad för mina vader är så jävla överkörda, kände dom knappt igår på matchen wähh hoppas de kommer kännas bättre på morgondagens match.. Match kl 12 och det är årets "seniorgame", vilket innebär att de är alla seniors sista hemmamatch i conference, lite sorgligt ju.... Sen får de typ utmärkelser och sådant tror jag efter matchen, och de ska alla få ett varsit collage var där alla har skrivit massa fina saker om dom, sånt där som man blir så himla glad av att läsa :)) 
Efter träningen chillade vi vid poolen hur länge som helst, inte ett moln på himlen-sååå najjs! 
Efter det hängde jag o Jo med hem till Val och Genesse och Val gjorde tacos, DÖÖR vad gott, egen guacamole osv.... så himla uppskattat att få äta "riktig" mat hemma vid ett köksbord.. Inte så mycket av det när vi äter i caf 24/7. Vi sa att vi ska göra de till en lördagstradition, lol vi får se hur länge det håller i sig!
Senare på kvällen efter iallafall jag pluggat en hel del o de andra mest tittat tv osv åkte vi till cityside för att köpa frozen yoghurt, jag behövde verkligen energii och fan va gott det var.. Nu har jag panikat över en lång jävla researchessay om gaymarriage som ska in på måndag och jag fattar verkligen inte hur jag ska börja, biggest fail vi får alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid till att göra plugget i Engelskan, urghh not cool.... 
Jag o Jo har precis tittat igenom massa bilder från hoops mania och garvat lite lagom mycket sådär, VILL ÅTERUPPLEVA.... men nu ska jag nog gå tillbaka tilll mitt dorm för att sova för klockan är redan 1 och de är ju som sagt match imorn.
Blir förmodligen Panera till frukost eftersom att caf inte har öppet innan samlingen, endast brunch från 11.30 på helger, sämst när vi har matcher varje helg -.-..... BYEE

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Johanna! Glöm inte bort att sova... Kraaam Annelie

    Svar: haha sova är min drog så det glömmer jag icke jag lovar :) kramkram
    Johanna Engberg

    2013-10-20 | 22:45:35

Kommentera inlägget här: