engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

sjukt oproduktiv dag

Kategori: Allmänt

hade en heelt ledig dag idag så skulle egentligen kunnat få en hel del plugg gjort, tränat, solat whatever. INTE fallet, har switchat mellan min egen och Jos säng fram till klockan halv fem ungefär (förutom då jag åt), vid halv fem  drog vi nämligen till sofia och bakade äppelpaj och spelade fifa och sen mötte vi upp i princip hela laget, på Kabuki, dör så god sushi dom har... Nu ligger jag i sängen igen och ska titta en film, "the paperboy", zac efron är med i den så den måste ju va bra!
 
Hursom, gårdagen.. när man är lite för taggad blir det ofta lite för mycket dricka.. iallafall för mig! kan jämföras lite med hangover-filmerna, minns ingenting typp,  men fick långsamt lite mer och mer minnen då jag såg på allas bilder, fast fortfarande sjukt oklart.. Jag hängde iallafall INTE med downtown efter tacovida.. Val hjälpte mig hem till rummet och jag deckade i soffan i vardagsrummet, tog mig inte ens till sängen. Men mamma och pappa jag mår bra det är ingen fara :) sjukt störande att jag lyckades tappa 25 dollar också, urghhh.... ska inte ha cash nästa gång!!
Det jag minns var iallafall väldigt roligt, eller förfesten hos Sterlings var kul för det är det jag minns! Åt massa lösgodis där också som Heros kille hade tagit med sig hemifrån, sååå gott :DD
 
Förhoppningsvis blir morgondagen lite mer effektiv, godnatt folket! 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tufft läge!
    Inte kul dagen efter.
    Tappa pengar är surt, men det är bara pengar.
    Tappa minnet av för mycket booze, sämre.
    Skönt att du lever i alla fall.
    Var rädd om dig!
    Älskar dig!
    PUSSOKRAM

    Svar: haha "av för mycket booze", det är lugnt!!
    jadå jag lever alla gånger :) puss älskar dig <3
    Johanna Engberg

    2013-10-26 | 15:03:00
  • Björnfot säger:

    Haha åh var så skönt att läsa detta då det var typ exakt vad som hände mig igår xD så nu känns det lite bättre hah! Miss youu <3

    Svar: hahaha är det sant!! så jävla läskigt ändå.... fan saknar dig med partygirl!! måste festa liiite hemma sen :) <3
    Johanna Engberg

    2013-10-27 | 15:12:14
  • Pappa säger:

    Jag skrev i sista inlägget att ni skulle fira Big Time men det blev väl lite too much, man lär så länge man lever
    Är inte orolig, du är så stark med allt, men lite mindre nästa party är väl att föreslå. Puss På Dig !

    Svar: haha ja tack ska du ha, tur är väl det :) puss och kram!
    Johanna Engberg

    2013-10-27 | 19:03:25

Kommentera inlägget här: