engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

sista september...

Kategori: Allmänt

Väldigt händelserik dag med skola och träning woahh ovanligt huh!! 
Nejmen tog ingen nap idag faktiskt....direkt efter vi slutade 3.20 gick vi och spelade tennis och fotbollstennis, jag,jo,TennisVal och claudia. Fyfan haha omöjligt och spela mot en tennisspelare sjukt grym ju servarna kan ju döda någon påriktigt, men det var jävligt roligt faktiskt! Fotbollstennisen var kul också, enda chansen jag kunde glänsa lite höhö, efter att ha torskat tennisen... Vi prickade ju in nästan varmaste tiden att spela också det var fruktansvärt varmt.. eller träningen iförsig var också outhärdligt varm idag, och vi hade hollie sista halvtimmen varav en del cardio (längesen...) nice ändå :) 

Kvällen har spenderats med claudia och international business anteckningarna, prov på 4 kapitel imorgon och jag började plugga nu ikväll, Väldigt dumt faktiskt! Vi tog en paus dock mellan 9-10 för att gymma ut lite frustrationer osv.. Vi fortsatte plugga efter men nu är vi fan för trötta för att fortsätta.. såå Hoppas på det bästa. Mest värda är att Management imorgon är inställd så Int Business kl 9.30 imorgon är ENDA LEKTIONEN wohoo. Så efter träningen är det dirr poolen om de är lika bra väder som det var idag, hoppas :D
vi fick läxa idag i marketing till onsdag att gå och äta pizza så de lär vi ju göra imorgon, lol oklart.. typ förklara allt runtikring hur vi beställer, vad vi beställer och hur den smakar och vad vet jag.. Nu somnar jag snart i tangentbordet så godnatt på er allaa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: