engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

last game of conference

Kategori: Allmänt

Hade ju tänkt på gymma och plugga igår men det bärde av helt random till miami. Var påväg till rummet då Jo och Hero verkligen tyckte jag skulle följa med till miami för att hämta upp heros pojkvän, jag hade mycket o göra så tvekade först men jag tog med mig datan och hängde på-rätt val! det regnade i west palm men ju närmare vi kom miami ju bättre blev vädret, musiken i bilen var awesome taagg, bra sällskap lol det blev en jävligt nice bilresa! och satan vad hero var hype på att se sin kille, hon smittade av big time!! 
och guuuud vad söta det var när de sågs på flygplatsen...... jag och Jo dog lite smått... Jo fick köra hem från miami och jag var schysst o satte mig i framsätet så de fick lite ensamtid i baksätet höhö :) 
Tog ett bra tag att komma hem för trafiken var tjockare än tjock, menmen det gjorde inget för när vi kom hem gick vi till Jersey Mike där några tjejer i laget jobbar o fick gratis mat, kom fram till återigen att gratis e godast :) 
 
Nu har jag helgggg woho och nu bär det återigen av till miamiii för årets sista match i conference, dags att bocka av seger nr 9 av 9. TAGGA WOOD love youu, och ikväll blir det big time fir med förhoppnings taco vida och sen downtown- on the boooooze, ciao!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Som mamma får man väl säga
    "ta det lugnt med boooozen". :-)

    Ha en underbar kväll, det är ni värda efter allt
    slit.
    Sen är det bara att sikta på NR1
    GO WOOD

    Svar: haha absolut skönt o höra att du ser efter mig iallafall :)
    tack så jättemycket!! jadåå #1 here we come :D
    Johanna Engberg

    2013-10-24 | 19:39:51
  • Pappa säger:

    Smått otroligt att ta 9 raka, hoppas ni firade big time !
    Håller med mamma nu är det No 1 som gäller :-)

    Svar: ja visst! det gjorde vi :)
    jaa alla gånger!!
    Johanna Engberg

    2013-10-25 | 16:19:42

Kommentera inlägget här: