engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helg igen!

Kategori: Allmänt

2 lektioner imorse innan träningen och sen fick jag officiellt helg från skuulan (kl10 alltså), det kallar jag riktig lyx :) 
eftermiddagen spenderades i mallet med jokki, hero och linn och alla inhandlade en del saker. jag köpte bl a ett amerikanskt iphoneladdaruttagsak eftersom min adapter är invalid (för jag tänkte att jag har ju själva iphonesladden så köpte endast uttaget), men det är NU jag inser att det är själva kabeln som det är sånt jävla glapp i, så störande..... menmen köpte en (förhoppningsvis) fungerande adapter Också som ja kan använda till plattång, data, hårfön osv!  köpte även lite kläder, se där inte ofta..var inne på HM och de kändes verkligen som att vara hemma i sverige igen för en stund.... 
kvällen spenderades hemma hos tennisVal med erin, jo och claudia, vi såg en riktigt obehaglig film "the call" och sen efter skulle vi muntra upp oss själva lite genom att se "wedding crashers" men de tog inte lång tid innan Val vart sjukt uttråkad så istället gick vi ut o åkte inlines, de hade nämligen 4 par så alla utom 1 fick varsit par, så himla kul jag har inte åkt på jag vet inte huur länge!! svettigt vart de snabbt också. 
nu ska jag gå o lägga mig men först lyssna  lite musik och tagga inför morgondagens match, ska bli så himla kul även om laget inte verkar va något höjdarlag, menmen.. hemmamatch dessutom så hoppas på lite publik! :) adjöken! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: