engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hej plugg

Kategori: Allmänt

Det har inte vart en jätte händelserik dag, den har mest bestått av skola och sen pluggpluggplugg hur många h som helst.. tackade nej till en födelsedagsmiddag på cheesecake factory buhu för jag hade så mycket läxor att göra, alltid tråkigt :( men det var det värt ändå för nu känner jag mig lite mer on track. 
Det var många sjuka/skadade idag från laget så vi hade endast holly idag, inne i gymmet dessutom för att få en dag utan sol. Efter hennes bootcamp övade vi inför HoopsMania som är nästa torsdag (på min födelsedag!!), som i år har tema "MTV toplist year 1995-2000", typ. Under hoops ska då alla freshman göra en dans som man visar upp inför hela skolan fyfan... man är indelad i sin sport/kön liksom så vi fotbollsbrudar ska då dansa tsm, skönt att vi e många freshies i år! + att även 2 sophmores o 2 seniors ska va med, Sjukt glad över det faktiskt! Måste dock erkänna att jag inte kan dansa what so ever.. jag är så fruktansvärt stel och har ingen känsla för fem öre. och som att inte de vore nog dårå så har 2 föredetta dansare kommit på första delen av koreografin HAHA jag skrattar högt för mig själv när jag ser framför mig hur invald jag måste se ut, håller verkligen tummarna för att jag sätter stegen när de är dags för de är inte de lättaste.. vi ska öva igen på torsdag då vi ska komma på resten av dansen tsm, vi kmr ha 3 olika låtar most likely så de blir som en mix, ska bli sjukt kul ändå faktiskt! o sen efter torsdag lär de väl va o bara nöta o nöta! 
Ligger i sängen nu så finns inte mycket annat o göra  bortsett från att sova- natti! 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Kan du fixa någon som spelar in uppträdandet, det skulle vara fantastiskt kul att se, Lycka Till
    Papps

    2013-10-11 | 00:16:39
  • lena engberg säger:

    Just shake you hips baby, du har ju anlag från pappsen din.
    Förkylningen är över, (äntligen!) och i helgen ska vi gå på marknad, shopping å karusell...
    Hösten har kommit på allvar men det är så vackert med alla färger..
    Puss från moster å co.

    Svar: haha jo ellerhur!! åh vad skönt :) nej vad roligt det låter! fy är inte avundsjuk på kylan men håller med om att det är vackert som tusan :)

    fick alla alice brev, Guud vad söt jag blev så himla rörd, J<3A, hälsa lilleplutten massor, miss you!!
    Johanna Engberg

    2013-10-11 | 10:35:39

Kommentera inlägget här: