engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra måndag se där

Kategori: Allmänt

Vart en väldigt chill måndag måste jag säga, ingen fotbollsträning och min sista lektion var inställd! Idag har vi övat jättemycket inför hoopsmania, ska bli så himla kul jag älskar våra olika danser haha :D däremot skrattar alla fortfarande jättemycket när jag rör mig vet inte vad felet är lol..men vafaeen jag försöker ju iallafall så skitsamma! ska bli lite läskigt att uppträda inför hela skolan måste jag erkänna även om jag inte är jätteblyg, men självklart superkul också, och verkligen hur kul som helst att se alla andra freshman uppträda också!! Lite segt att vi har match på fredag dock för hade ju vart  kul o dricka lite innan, och framförallt gå ut efteråt, det är ju både min födelsedag och torsdag(taco vida), menmen! får fira en annan dag :)
 
nu ska jag sova innan jag somnar i mina managementanteckningar, test imorn wäh..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: