engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

BEST WIN

Kategori: Allmänt

Match mot St Tomas igår, som vi tydligen spelat lika mot senaste två åren, lite av en "seriefinal" även fast de är i början av conference. Dom var bättre än vad jag trodde dom skulle vara. Det var en rolig match att spela men det var dödsvarmt och jag var helt död vilket syntes klart och tydligt även från läktarn.... de ledde med 1-0, vi kvittera 1-1, de gjorde 2-1, vi kvittera 2-2, kändes oerhört bra att få göra det kvitteringsmålet på ett helt perfekt inlägg av bolt som jag bröstade ner och volleyvristade in, skön känsla....  Eftersom att det var lika i fulltid blev det förlängning goalngoal 2*10, första målet vinner alltså, och med 3 minuter kvar av första 10an nickar Linn in 3-2 och alla bara dör av lycka och rusar in på plan och firar tillsammans, även killaget som stöttat oss från läktarn sprang in och var med och firade, lyckan i det ögonblicket var helt obeskrivlig.... det kändes som att vi vunnit vmguld eller så haha! Är bara helt överlycklig över att jag spelar fotboll och jag bara älskar det här laget också.. Alla visar sån karaktär och vi slutar aldrig jobba, tillsammans är vi starka!
 
hmm "win or lose on the boooz"..? vi firade lite igår med att parta lite i dormet bredvid, det var jag, jokki, linnea, jo, erin, helen, val, lauren och några killar. Det var faktiskt riktigt roligt, vi körde massa beerpong, rökte vattenpipa, lyssnade musik, drack o bara hängde och hade de trevligt! Det slutade med att jag och val sov kvar i deras extrasäng i vardagsrummet, även fast jag bor ett rum bredvid lol..... jajja är man lat så är man. Sjukt störande dock för deras jävla brandalarm gav ifrån sig nå jävla pipljud varenda jävla minut hela natten typ haha och inte förrän en halvtimme innan vi skulle gå upp bestämde vi oss för att fixa det.......
 
Inställd träning idag för att vi inte fick nåt ledigt förra veckan, vilket var välbehövligt för jag har Midterm inlämning i engelska om lite mindre än 1 h så måste göra klart det. Just nu längtar jag bara tills den här skoldagen är över så jag får gå hem o sova igen!! 
 
ADIOS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: