engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

2 wins

Kategori: Allmänt

Tog en promenad utanför hotellet imorse efter frukosten, så sjuuukt jävla öde asså helt galet... VÄLDIGT glad över att jag hamnat där jag hamnat i West Palm o inte i nån öde by någonstans ute på landet.. 
Matchen vann vi med 3-1, det var inte samma go idag som i fredags men känns fortfarande sjukt bra med en vinst :) den långaaa bussresan hem från Georiga kändes väl lite lättare med två vinster i ryggen också, #tfsontour levererar woooo.
Nu är vi äntligen hemma och vi är träningsfria imorgon så då ska vi öva på hoopsmania-dansen för nu är det bara 3 dagar kvar och vi har inte ens kommit på alla låtar vi ska inkludera i våra 3 minuter i rampljuset... 
Måste ge en liten eloge till mig själv bara för jag ändå fått en del plugg gjort denna helg även fast vi spenderat sjukt mycket tid i buss osvv, guldstjärna!
 
Dagens höjdpunkt: (förutom vinsten) var GARANTERAT när jag jokki linnea och elin hoppade i sängen imorse i hotellrummet till massa nostalgilåtar i högtalarna, vi hoppade fram och tillbaka till varandras sängar och vi hoppade såpass att själva madrassen åkte av sängen- mycket roligt och vi kände oss som barn på hög nivå.
pussgodnattallasöta 

Kommentarer

  • Jokki säger:

    Haha blir Också så glad när jag tänker på hoppandet, måste göras om på nästa hotell

    Svar: haha ny tradition spik!
    Johanna Engberg

    2013-10-14 | 05:28:46
  • mamma säger:

    Härligt!
    Bra stavning här också ;-).
    Försökte febrilt hitta någonstans att följa matchen, men fick gå och lägga mig nyfiken.
    Guldstjärna till dig!

    Saknar dig jättemycket
    Älskar dig

    2013-10-14 | 06:15:34
  • Pappa säger:

    Hoppa i sängen är alltid en höjdare !
    Jag hade bokat att se matchen, men kollade inte så
    noga bara att det var en women soccer match och var
    bombsäker på att det var din match, men det var några
    andra lag, och dom sände inte din match. Snacka om besvikelse, men såg du satte 2 mål, du petar snart Lunskey från tronen !!!

    Kan någon snäll person spela in eran dans, jag betalar
    bra !!!

    Lycka Till Bästis


    2013-10-14 | 16:36:27

Kommentera inlägget här: