engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

snart helg igen

Kategori: Allmänt

Klockan 10 ungefär imorgonbitti är denna helvetesvecka angående skola över.....återstår en redovisning imorgon bitti som blir att improvisera big time och sen ett prov i int business efter det, SEN går min hjärna på helg även om jag har lektion vid 2 igen. 
Veckan har väl inte bestått av jättemycket faktiskt förutom plugg, träning och mat! Har nyss haft massage session med Elin dock vilket var väldigt nice. Det regnade idag så träningen var inomhus och vi hade fotbolls turnering vilket var välldigt roligt, inomhus är fan sjukt kul faktiskt!!! :)
Jag och Elin började ju vårt nyttighetsvad i måndags okså, som faktiskt har gått bra hittills (haha bara inne på 3e dagen, kanske är därför)..... men inget sug änsålänge yahhoo!
Imorgonkväll blir det Taco Vida kväll igen, känns som att folk är taggade så hoppas på mycket folk och braaoo musik så de blir mycket dans för hela slanten, tagagahaha! sen ingen träning varken fredag, lördag eller söndag woho :)
 
Måste ju bara nämna också det här med USAs tamponger?.. köpte ju ett paket på Walmart och första gången jag skulle mig använda mig utav en för några dagar sen kände jag mig bara så himla korkad och kan erkänna att jag skrattade för mig själv.,, kan inte riktigt förklara för er där hemma men jag dumförklarade mig själv ganska grande iallafall.  Ska lätt köpa med mig svenska hederliga tamponger som ja kan ta med mig hit efter jul! Har faktiskt en hel lista på prylar som ja ska ta med mig när ja kommer tillbaka efter att vart hemma över julen :)
Vilket jag för övrigt längtar ganska mycket efter nu, att komma hem till Sverige! Inte för att jag inte gillar att vara här, för det älskar jag verkligen... Men ska bara bli så himla roligt att träffa familj och vänner och spendera jul med förhoppningsvis snö och kyla! Fatta att man faktiskt längtar lite efter lite kyla men främst snö... bara pyttelite! lär väl gilla det nån dag  eller så sen vill man väl tillbaks till solen :)
 
Godnatt folket

Kommentarer

  • lilja säger:

    hahah jaaa asså tampongerna!!? Dom tycker ju dock attvi är äckliga som trycker upp dom med händerna haha!

    Svar: hahahahah möjligt att vi är men vafan dom är knas ju..... haha
    Johanna Engberg

    2013-11-14 | 23:56:15
  • Pappa säger:

    Vi LÄNGTAR massor alla

    Svar: LÄNGTAR EFTER ER MED!!
    Johanna Engberg

    2013-11-15 | 17:54:31

Kommentera inlägget här: