engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

klara för Alabama!

Kategori: Allmänt

Vi vann matchen igår, det var en varm dag så vi hade lite fördel där eftersom de andra laget kom från Nebraska och har ganska kallt nu vad jag förstått. Vi fick en lycklig start då gjorde 2 mål första 10 min, slutresultat 7-0, nöjd coach och överlyckligt taggat lag nu redo för Alabama! WOHOOOOOO 4 vinster till och vi är officiellt bäst i landet i NAIA.
Fest igår kväll, började med förfest hos Sterlings, då vi körde  charader, och körde lite andra dricklekar, o bara lyssnade musik och hade kul- rockade loss till lite svenska hits (inte så kul för de som inte var svenskar men vafan!!) därefter tog vi taxi till Cityside och killarnas hus, vilket också var superlyckat! Vi fortsätte köra massa kul dricklekar osv, jag och Stinne körde en favorit i repris och regerade pingisbordet, gött :) senare var det dags att dra downtown, hade först tänkt att dra hem men är sååå glad att jag hängde på ut. Vi var ett rätt stort gäng ändå som hamnade på Rooftop, en klubb på ett tak (logiskt), var så jävla nice- har inte vart ute överdrivet många gånger men de va fan bästa kvällen på länge, bästa gänget att hänga med åh är så glad för livet jag lever just nu :) 
Idag sov jag o Elin till efter 11 o gick direkt till brunchen o sen gick vi och solade några timmar, notera:vi pluggade vid polen, så duktiga så o så nice att kunna göra det. Därefter gick vi till bible o fortsatte studera, o då blev de vääärsta ovädret o ba öste ner regn, tur vi hade! Har även gymmat idag, så rätt produktiv dag må jag säga. 
Har precis tittat The fox and the hound, har inte sett den sen jag var liten, så himla bra film jag bara älskar disneyfilmer!! klockan är bara 8 drygt o ja är sjukt trött så blir en tidig kväll för mig ikväll för ligger redan i sängen, godnatt!

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Stolt så man spricker, det är ju inte klokt va bra ni är...
    Här börjar vintern smyga sig på, så var beredd med täckjacka. Nu börjar vi räkna ner dagarna....
    Puss från fansen i Strängnäs.

    Svar: känns sjukt kul att vi gått så långt! 4 vinster till så står vi som slutsegrare :)
    uuush vinterjacka fy!! det kommer vara tillräckligt kallt nu i alabama, kan inte ens föreställa mig sverigekyla!!
    jag har countdown också, hemma om 19 dagar! :)
    Johanna Engberg

    2013-11-26 | 20:56:59

Kommentera inlägget här: