engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

helgen slut buhu

Kategori: Allmänt

Inte skrivit sen i onsdags, aldrig hänt förut att det gått såhär länge, kanske bara vart skönt eller vad säger ni?....
Vi vann iallafall matchen mot Embry så vi blev officiellt champs o fick varsin liten pokal elr vad man ska kalla det, och är nu klara för Nationals så första ronden som är den 23e på hemmaplan, taggatagga! Vi fick hela helgen tors-sönd ledigt från fotboll och drar igång igen imorgon med Holly. Så man kan ju tycka att man kunnat festat mycket denna helgen, men det blev endast Taco Vida o down town i torsdags.. fast vi var på Houka i typ 30 min sen drog jag Jo och Linn och köpte bästa pizzan o sen hem för att sova, bästa avslutet på kvällen lätt! 
Resten av helgen har påriktigt varit PLUGG. under hela min skoltid, helt seriöst nu, har jag aldrig pluggat så mycket under en Helg som denna helg.... har spenderat sjukt många timmar i biblioteket och pluggat i dormet, hos Val, överallt jag varit... Nörd. 3 sjukt stora prov måndag o tisdag samt presentationer, reklamfilm, uppsatser resten av veckan.. allt kom nu samtiddigt. Känns skönt att jag varit så duktig ändå hehe.
Och jag och Elin har haft lite ensamtid i dormet för Fanny och Filippa har varit i Miami. Vi har gjort allt tillsammans och pratat om Allt verkligen och skrattat i mängder.... stort tack för att du finns här elin! vi har också kommit fram till att vi ska börja en ny nyttigperiod imorgon så idag har vi proppat i oss kakor vid middagen och avslutade nu med Ben o Jerrrys, jag mår sååå himla illa... men nu jävlar är jag taggad på morgondagen och kommande 5 veckor fram till den 12e dec då skolan slutar! :) vi ska peppa varandra grande så vi inte cheatar. 
 
Fick en skön break från plugget idag då vi hade volleyball turnering i värmen, var hur kul som helst och mitt lag vann hehe, eller jag tror det jag minns det som det iallafall men nu blir jag faktiskt osäker.. 
 
Helgens blä är ju verkligen vädret, haft en helt ledig helg för att kunna sola och så har det vart molnigt och regnat sådär pissigt störande... suck. 
Helgens jippi är att jag fått låna Vals cykel och cyklat runt, har börjat hitta lite bättre härikring nu, och cykla är fan väldigt roligt..- ska försöka skaffa mig en cykel för man kan faktiskt ta sig ganska långt på det :)
 
Nu ska jag fortsätta plugga puss på alla söta 

Kommentarer

  • Elin säger:

    You are my manity!!!

    2013-11-11 | 04:42:07
  • mamma säger:

    Äntligen, jag har saknat din blogg!

    Och jag längtar till nästa match.

    Skönt med lite ledighet. Det behövs och det är du värd.

    Du är duktig som pluggar också. :-)

    Så det är slut med alla snaskiga bilder på glass o efterrätter nu?

    Älskar dig!
    Vi ses snart ;-)

    Svar: haha har du det! Jag längat också tro mig! Ja det var faktiskt ganska skönt, även om vi hängt på gymmet en hel del.
    Jaaa tack, plugghästen...

    Haha jaa det är slut på det, om jag inte tar bilder på andras gottigheter :)

    JAAA SNART DECEMBER!!! love you
    Johanna Engberg

    2013-11-11 | 21:36:09

Kommentera inlägget här: