engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hej

Kategori: Allmänt

var på middag igår hos sterlings med väldigt många från laget, var hur trevligt som helst och tacopajerna som jokki had gjort var gudomliga!! efter det hade vi lite rolig bonding o bara pratade, efter de begedde vi oss till coldstone och åt glass! (ja o elin åt inget dock hehe ibland så e vi duktiga)

idag har vi inte gjort mycket! jag lyckades halvt sträcka låret imorse på träningen, som jag är sjukt irriterad på mig själv för..... vart helt skadefri hela säsongen o dagen innan viktigaste matchen lyckas jag göra illa mig...på ovärdaste träningen också. hoppas de inte gör alltför ont imorn då dör jag!! vi ska faaaan vinna imorn så vi är klara för alabama, drömmen just nu! :))

annars har vi solat lite idag på dan, sen hade vi och laget vi ska möta imorgon banquette-middag och alla var uppklädda och åt god tortilini med kyckling o lasagne o vitlöksbröd o annat gott, bra uppladdning inför imorn också! efter middagen såg vi killarnas basketmatch, eller ja såg endast 1a halvlek, de ledde ganska stort så gick hem o nu ligger ja i sängen o ser "13 going 30", har hört att den ska va bra, so far so good :)

adjöken alla snygga!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: