engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

gameday

Kategori: Allmänt

Sjukt viktig match idag, skulle säga säsongens viktigaste. Nord möter Syd, alltså vi möter Embry. På vår hemmaplan idag. Och det är dags att krossa. Vinner vi idag går vi direkt till Nationals, vilket skulle vara drömmen just nu, det är ju som sagt vårt mål att vinna hela altet, så vinst idag skulle sitta så fruktansvärt fint... 
Jag är så himla nervös och taggad på samma gång, enda sen igårkväll innan jag skulle sova har jag känt mig som när man var liten dagen innan julafton, det är helt sjukt vilket pirr i magen... Jag tror så himla mycket på det här laget och vår kapacitet så nu jävlar ska vi visa att vi är bättre och köra över dom här wannabeesen. Känns helt fantastiskt att vi har hela skolan som stöd dessutom. Lektioner har ställts in, träningar har ställts in, Endast för att de ska komma och supporta oss, så vi kommer ha ett grymt stöd från sidan- LETS GO SEAHAWK let's do what we do best- win!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Jag såg matchen live, tyvärr utan ljud men det gjorde inget när ni vann denna otroligt viktiga match.
    Jag har aldrig varit så jävla nervös i hela mitt liv
    Puls 7000 hela matchen. ETT STORT GRATTIS !
    När blir ni rankade No 1 ?

    Svar: haha jag var också väldigt nervös innan! skönt att de släpper så fort man går på plan iallafall :) få ingen hjärtattack bara!
    hmmm undrar det jag med....
    Johanna Engberg

    2013-11-07 | 15:17:30

Kommentera inlägget här: