engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

chillvecka

Kategori: Allmänt

Den här veckan har varit väldigt chill hittills, speciellt ang. plugg! förra veckan var så mycke så ja förtjänar en chill vecka nuuuu :) man har så mycket tid till annat nu! inte för att vi gör så mycket annat lol men det är så himla nice ändå!! 
Ätit quesadillas till både lunch och middag idag ooops.. plus åt lite kakor vid middagen (bra på att cheata) jajjaa who cares egentligen, bara ja e glad hehehehehe och det är jag NU för kakor är fan guld värt alltså. 
Jag och Elin är ensamma på rummet, hon städar för det är hennes vecka att städa dormet moahaha!! så jag sitter bara i soffan och kollar på och bloggar lite. OCH vet ni vad!! första julmusiken för i år i högtalarnaaa, även fast det inte är första advent än.. (för egentligen får man inte lyssna innan första advent innnan elin...) MEN det gör vi iallafall! Elin är så snygg såå med sina dansmoves tillsammans med dammsugaren då hon sjunger med i alla låtar.. Nu längtar man lite hem till kalla sverige också för att fira jul med käraste familjen :) snart så!
 
Torsdag imorgon igen vilket betyder helg!! fan va fort veckorna går hela tiden...... vet inte om de är bra eller dåligt?.. både och antar jag, de betyder ju faktiskt att de är närmare o närmare till hemresa, 24 dagar idag! men fortfarande myyycket kvar att se fram emot innan det, till exempel min första thanksgiving, och Nationals i Alabama! (om vi vinner nu på lördag dvs), :)) 
 
nu ska vi fortsätta rocka fett på vårt imaginary dansgolv i vardagsrummet- CIAOOO 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: