engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

älskar lediga dagar

Kategori: Allmänt

Vi gjorde faktiskt inget speciellt igår på haloween, vi hade ju tänkt gå trick or treat men det regnade typ och skit så vi struntade i det. Vi åt supernice chickenfaijta i caf hähä sen gick jag, jo och val över till sterlings och hade filmkväll med linn, vi såg först en lite skräckis som inte var så läskig "dont be afraid of the dark" och sen avslutade vi med en skrrattfilm "think like a man", den var faktiskt väldigt rolig haha...
 
Idag har jag vart ledig som vanligt på fredagar, träning imorse där jag höll på att svimma jag åt för dåligt till frukost det var dumt.. och sen hade vi tänkt gå och sola jag och elin efter men så blev det jättemolnigt så jag gick och la mig istället för hade sovit ganska dåligt på natten och jag sov i till 4.. och då när jag kollar ut är det så himla soligt och jo kommer och säger att alla är vid poolen och att jag missat alla soltimmar, vafan jag som var så taggad på att sola hela dagen....disappointed.
 Fick lite sol iallafall för vi åkte till vals och deras pool i cityside och hängde där ett tag tills solen gick ner, var hur nice som helst och en av killarna hade sin nyköpta hund med sig, 6 månader gammal, såååå söt!!!
Efter poolen åkte vi till Target för att köpa mat till tacos som vi sedan lagade tillsammans, eller jag hjälpte inte till så mycket hehe men gott som tusan var det :) mexikanskt är garanterat min favoritmat. 
Vi hade tänkt gå till en haloweenfest efteråt men vi var lite för trötta så vi gick igenom massa korttrick och spelade familjespel istället, och laddar extra inför imorgon istället, då den stora festen är (den blev flyttad för killarna har träning imorgonbitti 7.45 haha...) 
SÅ imorn DÅ JÄVLAR kör vii :D blir nog poolhäng innan på dagen för o jobba lite på brännan.
GODNATT

Kommentarer

  • lena engberg säger:

    Söt liten vovve, men inte lika söt som du mitt hjärta!!

    Puss från oss i mörka Strängnäs....

    2013-11-03 | 11:31:59

Kommentera inlägget här: