engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

vinst idag!

Kategori: Allmänt

Vi vann matchen idag mot Cal State nånting, från Californien, olyckligt för dom som måste åka hem nuu. Det var absolut inte en lätt match... de pratade otroligt mycket och kämpade väldigt hårt. Första halvlek var mållös men första 10 min i andra halvlek satte vi 2 bollar och lite senare även en 3e på straff, Meeen de lyckades sätta 2 st så det stog 3-2 i typ sista 20 minuter och det var de långsammaste på länge kan jag säga! MEN VI VANN :D så jävla skönt. 1 seger avklarad, 3 more to go. Jag satte två bollar vilket känns skönt, fick även straffen då jag blev rättså skönt mörbultad av målvakten (mitt eget fel då jag sprang in i henne men ändå, jag kunde bara inte stanna och hon var hårdare än en vägg..) jättekonstigt att ja fick straff och deras tränare vart sjuukt lacka, men ändå värt även fast ja inte fick lägga den..men mål blev de så ja klagar ickeee.
Tror så stenhårt på det här laget så det är inte sant.... tror verkligen att vi kan gå hela vägen och ta hem hela Nationals, jag njuter av varenda minut här i Alabama.
Förutom matchen idag har vi suttit och solat på balkongen, solen värmer riktigt bra dagtid och de är ju lä på balkongen också, känns verkligen som att vi är på semester, gött liv som fan.. Annars blir det sjukt kallt på kvällarna här asså, fy faraooo.. Och vi satt ute och åt på en restaurang till middag, som tur var hade de en typ gasbrasa mellan borden samt värmelampor, och vi alla satt inlindade i filtar eller med flera tjocktröjor så vi stog ut, var faktiskt väldigt mysigt. OCH god mat såklart! Ändå värt och äta ute varje dag en hel vecka, lite lyx i vardagen sådär. 
Imorgon ska vi göra nå communityservice och ska tydligen leka med små barn på någon förskola, blir nog roligt barn är ju söta! annars har jag och elin ställt klockan på kl 7 för att ta en joggingtur på stranden imorgonbitti innan frukosten, ser redan fram emot det faktiskt, älskar stranden verkligen och vädret på morgonen är ju helt perfa! 
Goodnightyy 

Kommentarer

  • lena engbergh säger:

    Vad säger man.....kanon! två mål! Eru bäst eller....

    Nedräkning tills du kommer hit. Var inte orolig för kylan, det var 7 grader i morse och igår var det 10.

    Puss från oss

    Svar: känns skönt :))
    ja det är bara 12 dagar tills jag åker hem nu helt galet!! okej det ska jag klara av, det är i princip så kallt på kvällarna här i alabama så det är halvlugnt!
    puss
    Johanna Engberg

    2013-12-03 | 13:27:59

Kommentera inlägget här: