engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

svärige

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit på hela tiden jag varit hemma inser jag!! 
Har haft en underbar jul med familjen även fast jag är sjukt besviken på att det inte var en vit julafton.. tror inte jag kommer få se snö överhuvudtaget faktiskt vilket känns lite tråkigt, lite avis på jokkii måste jag erkänna.... Har ätit så mycket god julmat och julgodis ska vi inte snacka om!! blir hårdträning när jag återvänder till wpb sen hähöö. Har ätit mycket annat gott också som man inte kunnat äta i USA, mycket götttt :)
Har jobbat en del också för att tjäna ihop lite pengar inför våren-välbehövligt punkt.
Annars har jag fått träffa massa kompisar vilket har varit hur kul som helst, var ju så himla länge sen känns det som...... en av höjdpunkterna var väl igår då vi var på Clarion och åt hotellfrukost, mmmmmmmmm :D #matkoma. efter det tog vi en prommis från skanstull in till drottninggatan, Sthlm e ändå rätt fint då solen skiner hähä, annars också..
En annan höjdpunkt var förra söndagen då vi alla 4 personer som stack till usa i somras blev inkallade att spela inomhus med tyresö för de var ont om folk, vi var värsta randomhopplockade laget och med ny tränare dessutom och ändå gick de fan bra, lite förvånad men ja verkligen hur kul som helst var det :D 
 
Ikväll ska jag på bio med fabbelito och se "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", den ska tydligen vara riktigt bra så hoppas på de nu, har nämligen en tendens att somna på biografer annars, haha verkligen inteen av mina bästa egenskaper men vad ska man göra... men tror de ska va lugnt jag napade ju faktiskt idag!
 
Och imorgon är det nyår..... känns ju helt jävla sjukt att det inom 24 h är 2014, kommer ta lite tid att vänja sig vid att säga/skriva 14 nudå som det alltid gör.. 
Önskar alla ett gott nytt år, hoppas ni får en skoj natt!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: