engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

ledig dag

Kategori: Allmänt

Haft en fotbollsledig dag idag, men vi promenerade och stretchade imorse på stranden, helt ok faktiskt.
Kl 12 var det ytterligare en bankett, lite godare mat denna gång och inte bara pasta som sist..de bjöd på fisk, kyckling rullade i bacon, risotto, potatismos osv. Micket gott. Micket finklädda spelare också, vi är nog det snyggaste laget kvar i turneringen vill jag påstå, höhö :) det visade en film de gjort med alla 4 lag som är kvar  och på alla mål som vi gjort under matcherna this far här i alabama, sjuuukt taggad man blir på att bara ta hem hela skiten nu alltså.. Kan inte fatta att vi är 1 av 4 lag kvar och att vi ska spela semifinal imorgon mot Westmont kl 3.30. Lite kul för det är lagen som är rankade 1,2,3,4 i NAIA som är kvar, så rankingen stämde rätt bra i år alltså! 
Vi har även spelat minigolf idag, vi delade upp oss i lite mindre lag och avklarade alla 18 hål, rätt kul ändå att göra nåt nytt, har inte spelat på en evighet! Tror dock att min 3a med Jo och Linn var den sämsta..och vi som trodde att jag ändå skulle ligga bra till i de stora hela eftersom jag var bättre än dom lol men så när vi kollade på alla andras resultatt efteråt så var jag också dålig tydligen blö.. 
Skulle försöka plugga lite nu men det gick inte så bra ska jag erkänna, och nu känner jag att mina ögon snart slocknar (notera klockan är drygt nio bara), men det är nog dags att sova nu ändå så jag är utvilad imorgon FÖR DÅ JÄVLAR SMÄLLER DET. Måste bara tillägga att vi gjort historia i northwood, ingen har nånsin kommit såhär långt i Nationals som vi gjort i år, så finns inget annat än att gå hela vägen :) godnatt peeps 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Klart ni ska gå hela vägen!
    Det är bara att köra och visa lite jävlar anamma.
    Spenderar kvällen hos pappa och kollar match.
    Nagelbitare.
    Kör så det ryker med BÄSTA LAGET

    Love
    Mamma

    2013-12-06 | 10:29:22
  • lena engberg säger:

    Usch vad spännande, Kommer att få rapport av paranteserna under kvällen, Kör så det ryyyker, sötnos!!

    Puss å kram
    Moster, Alice å Alex

    2013-12-06 | 10:53:12

Kommentera inlägget här: