engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

hemgång

Kategori: Allmänt

Ändrade planer gjorde att vi stannade en extra natt på campus. Så igårkväll hade jag och Jo pizzadate på något nyöppnat ställe här, kände oss som ett riktigt par som åt från varandras pizzor osv, män de va mys! Efteråt gick vi till Jersey Mike och tiggde lite kakor, mmmmmmm de är något jag kommer sakna som fan-kakorna!!
Men iallafall Jo's mamma kommer och plockar upp oss idag innan lunch så ska vi bege oss mot flygplatsen och hänga därikring i Miami under dagen så vi har hyffsat nära när det väl är dags,  och så får jag umgås in i det sista med min favvoJo också. Lite slött att planet inte går förrän 9.30 ikväll...just nu vill man ju bara åka NU jag hatar att vänta. 
Får se hur intressant vår hemresa blir...jag+ virriga filippa och ingen av oss har riktig koll och ingen av oss har en telefon heller, ser fram emot det här lol. 
Glad att jag har datan på planet iallafall så jag kan roa mig med Netflix, för även fast vi reser under natten så tvivlar jag på att jag kommer kunna sova hela resan.. 
Känns ändå tråkigt att lämna det här underbara stället, och värmen kommer man ju sakna grande... och även fast jag är jättetaggad på att hänga bland lite snö ett tag så fårvi se hur länge de kommer ta innan jag bara dör på kylan och vill tillbaka hit! För tur är ju de att jag faktiskt kommer tillbaka snart :) kommer sakna alla supermycket här men jag längtar otroligt mycket efter att få träffa familj och vänner hemma, har gått alldeles för länge nu!
Adjöken håll tummarna för att vi får en trevlig flight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: