engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

äntligen klar!

Kategori: Allmänt

Måste erkänna att jag helt glömt bort att blogga denna vecka, "finalsveckan", fyyfan vad min skalle är överkörd av allt plugg nu alltså.. haft två stora inlämningar och 4 finalsprov så har inte gjort mycket annat än studerat MEN KLAR NUU OCH FRI fram till 13 januari då de drar igång-sååå jävla skönt med lite ledighet :D och framförallt åka hem och spendera lite tid med underbara vänner och familj därhemma, känns helt overkligt faktiskt. Tror det har gått halvbra också på proven ocksåvidare, men just nu bryr jag mig inte riktigt om det utan det är bara skönt att det är klart. Hade sista imorse kl 8. Nu däremot är det så jäävla tråkigt här... absolut ingenting mer att se fram emot och campus är typ rättså dött så vi går runt här och försöker få tiden att gå bara.. Det enda jag och Elin ser fram emot är väl när vi ska äta..annars får vi tiden att gå med Paradise Hotel också, helt ok underhållning.
 
Jag och Filippa åker till Jo imorgon i Miami och sover där för hon ska skjutsa oss till Fort Lauderdale på lördag FÖR DÅ SKA VI HEEEM!!!! OMG det känns helt stört.... fatta att det är 2 dagar kvar nu och hela jävla terminen är över, den har gått så himla fort så det är inte sant..... och har upplevt så sjukt mycket och är så tacksam över alla nya härliga personer jag lärt känna under denna höst-skulle vilja påstå att det nog är bästa hösten hittills, mycket säkert pga att fotbollen gick så bra också och att vi gick så långt som vi gjorde, iallafall, TACK alla inblandade! 
 
Tänkte bara informera att min telefon är borta också, inte för att ni bryr er kanske men Ommm  ni försöker höra av er på sms eller så så är det bara ge upp! finns på facebooken, puss och kram!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: