engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

äntligen hemma

Kategori: Allmänt

äntligen på svensk mark! jag och filippade klarade oss finfint tillsammans utan telefoner, så duktiga så.  helt jättetrött...gick upp 7 usa tid så är uppe i dryga 30 h vaket nu för kunde inte sova på planet som jag planerat att göra eftersom vi faktiskt flög på natten.... till höger om mig satt ett fetto och snarkade som fan urghhhh, sätet framför satt en pappa med en skrikande unge och till vänster satt en annan halvstor figur som tog upp ganska bra runtikring sig... kunde heller inte luta bak mitt säte av nån anledning så jag lyckades sova 0 av 9 h på de där planet SÅ obekvämt hur jag än satt. Däremot såg jag två filmer, the descendants och inception, inception var väl inte smartaste draget när man vart vaken nästan ett dygn för det var en krånglig fokuseringsfilm men men den var bra iallafall. på flygplatsen överraskade moster och 2 småkusiner med pappa och vilma så nu sen jag kommit hem har jag blivit dragen i och ska leka exakt hela tiden och kasta bollar och bära och allt vad det är så mitt huvud säger ifrån, snart somnar jag nog stående. Men alltid roligt att ha dom på besök så jag klagar ikkkeee. Snart middag, PALT woho, får mig att sakna wpb redan..... men efter det ska jag nog gå och lägga mig direkt för imorgon är de fullt ös igen med jobb kl 8.30, varför njuta av jullov när man kan tortera sig själv med lite arbete... pengar är det ju iallafall. 
Förövrigt underbart att träffa familjen och så mycket att berätta så det är inte sant! Tråkigt som fan är vädret dock....jävla regnäckel, jag som hade hoppats på ett vitt sthlm när jag landade!!
 
 

Kommentarer

  • jokki säger:

    haha roligt att palt får dig att tänka på wpb :P

    Svar: haha allt kommer få mig att tänka på west palm nu…. vi måste göra de igen när vi kommer tillbaks :)!
    Johanna Engberg

    2013-12-15 | 23:18:24
    Bloggadress: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: