engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

träningsmatch

Kategori: Allmänt

vi vann matchen med 4-2! fick inte starta, dunny valde att  endast starta med  "returners", men jag blev inbytt efter 20 minuter och spelade i stort sett resten av matchen så det kändes skönt faktiskt för matchtid under 45 minuter =löpning med dunny efteråt.. 
jag gjorde inga mål denna match men då jag blev inbytt låg vi under med 2-1 och jaggjorde då 2 assist  inom loppet av ca 5 minuter som gav oss en ledning på 3-2 som vi bibehöll resten av matchen. beröm av dunny efteråt kändes väldigt skönt också då jag var lite nervös innan jag skulle hoppa in. 
min forwardspartner helen gjorde 3 av målen och är riktigt duktig så kommer få kämpa hårt för att se bra ut breve henne hähä :) 
Kändes väldigt skönt att få spela match med laget och nu vet vi även va vi ska öva på inför säsongen. är  redan väldigt taggad på nästa match men det dröjer ytterligare ca 2 veckor.  godnatt! 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    DU ÄR BÄST!
    Keep it up!

    ;-))

    2013-08-15 | 08:31:43
  • Palmthepalm.se säger:

    Awesome dude!! I k ow u can! ❤

    Svar: love to youu, i know You can <3
    Johanna Engberg

    2013-08-20 | 10:13:09

Kommentera inlägget här: