engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

tisdag

Kategori: Allmänt

Vaknade innan klockan ringde imorse, som alltid blä..... så gick till frukosten redan efter 8 precis trots att vi inte har träning förrän 11 så man näästan hinner bli hungrig igen innann det är dags för träning.. Träningen idag var teknik, han gör det så jävla jobbigt för oss bara jag förstår inte..det var fruktansvärt. sista övningen vi gjorde stog dunny i princip o skrek ut "this needs to be better girls" "im not in a rush we can be out here aaall day" han gav sig seriöst aldrig jag var så himla slut...och folk droppade av som flugor vilket gjorde att vi som var kvar fick de ännu jobbigare, coolers. Tillslut fick vi iallafall varva ner, skönt det för jag var fett hungrig också, caf bjöd på hamburgare idag vilket faktiskt var gott, såklart!
Efter lunchen hängde vi även idag ett tag vid poolen, jag var dock endast där runt 1,5 h sen gick jag och gymmade och spelade lite basket med den andra freshien Jo på laget. 


Sedan middagen har jag hängt i de andra dormet med Lauren och Jo eftersom att alla andra från mitt egna dorm var i shoppingmallet och handlade datorer med mera, ett tecken på att det snart är dags för skola suck... Vi spelade biljard, kollade American horror story, åkte longboard och försökte plugga matte, jag och Jo satt som frågetecken medan Lauren försökte förklara saker och ting. Vafan de är svårt som det är på svenska och så ska en sjukt otydlig britt förklara det för en, inte lätt......
Imorgon ska vi nämligen göra nåt matteprov för att undvika den sämsta matteklassen den här terminen som typ inte heller ger några credits, jag ska även göra nåt engelskaprov för att kunna komma i en annan bättre klass  för att undvika att lektionen krockar med vår träningstid varje dag, får se hur de går dock haha.... är väldigt otaggad på att skriva prov, det gör även så att jag missar morgondagens träning- NOT COOL. 

Ska försöka få lite sömn så jag kan hålla lite fokus i klassrummet imorgon iallafall! Goooodnight.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: