engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

skoldag nr 2

Kategori: Allmänt

Träningen imorse var hur najs som helst verkligen. Vi var endast forwardsena på ena sidan med Dunny och bara nötade olika skottövningar, väldigt roligt också  eftersom vissa skott blir så jävla fel så det finns inte, bidrar till en hel del skratt! Mittfält och backar var på andra sidan och gjorde någonting med målvaktstränaren men jag vet dock inte vad. Det enda jag vet är att jag inte skulle ha något emot om resten av  träningsveckan ser ut som den gjorde idag för de va sköönaste. 
Skoldagen såg exakt ut som i måndags, samma lektioner, samma stress mellan klasserna för att göra lunch att ta med, samma lökiga outfit. Imorgon har jag lektion redan vid 8 Buhu... jag som haft lektion tidigast 12.30 hittills bara.

Känner mig redan väldigt trött även fast klockan bara är 9, det är väl för att dagarna blir lite intensivare nu när skolan är igång osv. Nu har jag iallafall gosat ner mig i sängen och ska titta på baksmällan 3, helt själv..helt jätteskönt faktiskt.. Sen ska jag sova, godnatt allihopa! 

Kommentarer

  • Lena Engberg säger:

    Kämpa på gumman... vi hejar på dig (Alice pratar mycket om dig) Igår tittade hon på kort på bla dig och alla gick bort utom du, känn dig hedrad!!

    Moster å co

    Svar: Vad snälla ni är! Åh bästa lilla tjejen, så himla söt! Ja jag känner mig verkligen hedrad.. Hälsa småttingarna och pussa och krama dom åt mig!!
    Puss och kram
    Johanna Engberg

    2013-08-29 | 11:10:56

Kommentera inlägget här: