engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

pre-season started

Kategori: Allmänt

Försäsongen drog igång idag, och Självklart kände solen för att titta fram lagom tills att vi skulle börja.. Var så nära på att spy när vi var klara med första löpningen och efter de skulle vi köra 11 mot 11 och efter det en förjävlig bootcamp, höll på en evighet kändes det som och det var så fruktansvärt jävla varmt så jag visste inte var jag skulle ta vägen, var nog de värsta jag gjort. Huden fullkomligt brände när man låg ner på vissa styrkeövningar och ryggen brann när man böjde sig ner för att stretcha eller liknande och det var bara så hemskt så jag ville gråta.... Bra sammanfattning av första passet:ångest. Men Ändå skönt att vara igång!
Under internmatchen 11 mot 11 kändes det lite som att coachen delat in oss freshmans mot returners, oooo vi vann med 3-0. Ändå nöjd med 1 assist och 1 mål då jag drog målvakten, coachen efteråt
-"first goal you do& already making a mark turning around that goalie there"
Även cafeterian öppnade idag och tydligen kommer maten vara feett B fram tills att skolan drar igång, vilket är i slutet på augusti SÅÅ vi kommer bli så jäävla trött på pasta bröd fett tomatsås osv efter dessa 3 veckor av försäsong! Som sagt kommer det tydligen bli mycke bättre käk då skolan börjar, vi håller tummarna för det iallafall..

Laget är ett sjukt härligt gäng och jag är grymt taggad på denna höst, ska bli himla roligt faktiskt. Mycket fokus kommer ligga på fotbollen eftersom att säsongen håller på ända in i november/december här.

Måste även berätta att vår 4e och sista roomie kom igår, FANNY! som tydligen betyder "butt" i USA. För tillfället hatar hon sina föräldrar som gav henne det namnet, ha ha alla garvar varje gång.... SO funny.

Nu sitter vi i vårt Ohemtrevliga vardagsrum och lyssnar podcast, snart dags att sova och ladda inför pre-seas dag 2, ciao bellas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: