engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

matchdag

Kategori: Allmänt

vi fick missa skolan idag för att vi hade bortamatch mot Lynn University, värt! Matchen slutade 1-1 men det kändes inte helt rättvist, känns som att jag säger så ofta men det var faktiskt inte rättvist för vi hade spelet!!
Matchen avbröts efter 8 minuter spelade för det var blixt i området så någon tuta började låta, ungefär som ett brandalarm. alla var tvugna att gå inomhus för skydd och vi satt där i ca 10 minuter och blev sega sen fick vi komma ut igen då vi hörde 3 signaler (klartecken), matchen fortgick och efter ca 10 minuter till gick signalen igång igen och alla blev rättså irriterade... Denna gång var abrytet upp mot 30 minuter så både skallen och kroppen blev lite seg..
Nästa match skulle spelas kl halv 4 så vi hann med nöd och näppe spela 2*45. Det blev en lång dag alltså även fast det endast låg ca 40 minuter härifrån. 

Jag har lyckats få tag på ytterligare en skolbok jag behöver, principles of marketing. Nu ska jag läsa ca 20 sidor i en engelskabok vi har, hmmmmm klockan är snart kvart i 12 Så jag tvivlar på att jag kommer komma ihåg ett enda ord av vad jag ska läsa. 
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: