engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

jt & jay z!

Kategori: Allmänt

träning igårimorse, 1 h fotboll och sen 1 h med mördarhollie, hennes nya smeknamn, hon är överjävlig... men det är självklart bra träning också. 
efter träningen låg jag vid poolen ett tag, endast 30 minuter för jag hade inte smörjt in mig, de andra stannade rätt länge.  jag gick istället  in och såg film med lauren och erin, nån hajfilm som enligt dom var väldigt bra men vi höll inte så bra fokus på filmen så jag fick ingen uppfattning om det.... 
Vid 6 var det avresa till miami med jokki linn stinne och markus för att se på justin timberlakes och jay zs finalconcert på deras turne legends of the summer!  var så jäävla häftigt så jag dör flera gånger om... vilken jävla känsla att vara där alltså omringad av alla människor och grym musik.... detta var absolut inget jag hade räknat med att göra för 2 veckor sen när jag kom till wpb, fullkomligt lycklig och hög på livet just nu! 
idag blir de jättechill fram till alumnimatchen kl 5, vi möter personer som graduatat tidigare år så det är ingen jätteseriös match så men de ska bli skoj. Efter det är de  dags för partyy, är så jävla taggad!!! efter 2 veckors slit är lite fest vad vi förtjänar, det är bra för lagsammanhållningen också! vi freshmans ska under dagen försöka fixa legg bara heho, men som sagt, FETT taggad! 
trevlig helg allihopa :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: