engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

Hejhej

Kategori: Allmänt

Hade tänkt skriva igårkväll men jag somnade ifrån det. Vi hade morgonträning, mycket possession träning innan match. Efter träningen låg vi dormspersoner några timmar vid poolen. Så himla härligt att ligga vid poolkanten och sola med fötterna i vattnet, klar favorit! Efter poolhänget åkte vi till ett mall för att titta i affärer, vi var inne på  bland annat Urban Outfiters och Forever 21 MEN inte Abercrombie & Fitch, även fast jag aldrig varit där.... Får bli nästa gång. Blev inte ett jättelångt besök i gallerian men jag hittade en del prylar ändå som jag köpte. Vid 7 var vi som inte ätit i gallerian så himla hungriga så vi inte kunde tänka på något annat.. Rallykörning tillbaka till dormsen och lämna det vi handlat och  sen drog vi direkt till en restaurang här i närheten av skolan som hette Taco Vida, gud vad gott det var, vi alla tog quesadillas. Vi fick dessutom rabatt eftersom att vi går på skolan, bästa! hej ove. 
 
Idag är det som sagt träningsmatch, kl 15. Jättejobbigt eftersom att det är så fruktansvärt varmt då..... Blir dessutom en ganska slö förmiddag inomhus eftersom att man inte ska vistas i solen innan match, har jag lärt mig! Nejmen mycket fokus ligger nu på en så bra uppladdning som möjligt, bra frukost, bra lunch, micket vätska och lite vila. Hoppas självklart på en startplats men i vilket fall som helst så ska det bli väldigt roligt med en "riktig" match efter alla träningspass. 

Have a great wednesday people!

Kommentarer

  • Palmthepalm.se säger:

    Hahhah jag dööör! Ove sundberg från första gången vi åt;)😂😂

    Svar: hhaha asså jaa du vet........
    Johanna Engberg

    2013-08-20 | 10:10:57

Kommentera inlägget här: