engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

FREDAG.. =ingeee party

Kategori: Allmänt

Idag var det verkligen så himla varmt ute så träningen var lagom lökig sådär, men skönt att köra slut på sig själv! Vi körde possession inför matchen imorgon, inlägg med avslut och lite annan teknik.
Efter detta såg vi fram emot att sola men icke för då skulle vi hjälpa till folk att flytta in på campus mellan 2-4, vilket var fullkomligt jättevärdelöst eftersom att vi inte hjälpte en jävel, inte jag iallafall..... ingen ville ju ha hjälp, what to do. Vi fick komma iväg lite tidigare däremot, det var skönt för jag var så himla trött så jag gick och vilade på rummet fram tills kvart i 5 då jag gick till gymmet i ca 15 minuter bara för att köra lite absiis. Sen var det dags för middag och efter den så var det "freshman party" vid poolen kl 6. Eller det var mer häng med musik, gratis pizza, snacks och drickor. Vi tog en varsin pizzaslice trots att vi nyss hade ätit, vafan det var ju gratis och pizza e ju gott.... 
Det var faktiskt trevligt, mingla lite med allt nytt folk, vi känner oss inte alls nya eftersom att vi redan varit här i över 3 veckor redan.. vi spelade även volleyball med massa killar, både nya och gamla. 
Får se vad som händer resten av kvällen, några ska på bio så får se om jag hänger på de eller om jag stannar och har någon form av filmkväll med de som är kvar istället.

Dagens värdaste: inköp av dammsugare!!! sugit som fan att lägga pengar på MEN GUD SÅ VÄLBEHÖVLIGT! Vårt dorm har vart så fruktansvärt äckligt med hår och smulor och annat snusk överallt... Alltid roligt att städa på en fredag också, riktiga housewifes.. Ha en  bra helg folket :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: