engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

första skoldagen

Kategori: Allmänt

Första skoldagen avklarad!! Hade inte den första lektionen förrän 12.30, samma tid som vår träning slutar så jag och Jo behövde gå 10 minuter tidigare från träningen. Vi hann inte ens duscha så jag var lagom fräsch första lektionen. Det var engelska  och läraren verkar huur trevlig som helst verkligen även fast hon verkar ge rätt mycket plugg.....vi fick en till midnatt nu som vi precis gjort klart. SÅÅ första läxan på college gjord, check!
Innan nästa lektion hade vi knappt 15 minuter så då sprang vi till caf och gjorde varsin wrap som vi sedan fick äta på lektion nummer två, fortfarande lika svettiga och fula också, jaa som sagt vi fortsätter att göra bra första intryck. Andra lektionen var principles of marketing och även där var läraren hur skön som helst så det känns väldigt bra än så länge :) vi fick gå lite tidigare och jag gick då till poolen för att sola lite, kändes lagom lyxigt att kunna göra det efter skolan sådär! Bästa med att ha tidig träning också är att man är helt klar för dagen då skolan är slut, senast 3.20!
Efter jag solat gick vi till gymmet jag Elin och Jo, Elin har inte längre hjärnskakning fick hon reda på i eftermiddag och de krööp i kroppen på henne så vi gick dit direkt hon kom tillbaks från doktorn så hon fick cykla lite. Efter det korta passet fick jag äntligen duscha...älskar när man väl tvättar håret också eftersom att det inte händer  jätteofta hähä. 

Imorgon missar vi skolan för att vi har bortamatch, tror den här terminen kommer bli myckee bra faktiskt då man får slippa en del skola pga matcher woho..... Hoppas givetvis på vinst för att få upp självförtroendet igen efter helgens flopp! 

Nightyyy 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: