engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

day 2

Kategori: Allmänt

Vet faktiskt inte varför jag klagade på gårdagens träning för dagens träning var fan ännu värre i värmen... Fitness med boll på planen i 1,5 h och sen 11 mot 11 spel. Värmen DÖDAR oss. Pratade med Elin efteråt och hon hade precis som jag tänkt redan efter 5 jävla minuter tänkt tanken att gå av. Vi blev tillråga på allt mitt i fysen straffade 2 ggr för att det var dåligt tempo och då var de seriöst "villåkahemNU-tankar". Meen vi höll ut allihopa utan att kliva av, sjukt stolta! Efteråt testade jag isbad för vaderna, klarade i princip 10 sekunder innan jag gick ur för att det var så himla dökallt, ska försöka va kvar lite längre imorgon för det är ju bra som sagt.

Vi hade även besök av en nutritionist vid middagen som pratade om allt sånt där bra för atleter, vad man ska tänka på osv för att kunna prestera så bra som möjligt, älskar sådant så det var väldigt intressant!

Jättetråkigt inlägg men jajja, godnatt på er

Kommentarer

  • Malin säger:

    Varför är isbad bra? :)

    Svar: bra o få igång musklerna lite, mindre träningsverk osv, isch!
    Johanna Engberg

    2013-08-07 | 15:00:29
  • Palmthepslm.se säger:

    AweSome!!!!:D

    Svar: vaaa e awesome hhah :)
    Johanna Engberg

    2013-08-12 | 19:44:15

Kommentera inlägget här: