engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra helg

Kategori: Allmänt

Efter veckan av träning var som sagt en träningsfri helg (isch) efterlängtad. Det har verkligen varit bra och vi har gjort massa saker, I lördags hängde vi vid poolen, spelade beachvolleyball mot några från killaget, tyvärr torsk för vår del, men vi var nära! på kvällen var vi ute på restaurang och åt, jag fick smaka sushi av Fanny och det var faktiskt väldigt gott... vet inte om det är skillnad på sushin här och hemma eller om smaklökarna ändrats sen sist jag smakade sist bara. Efter det strosade vi runt i staden, kollade lite i affärer, (besökte victoria secret för första gången!!!!,) lyssnade på ett liveband som spelade, umgicks och bara tog in den härliga atmosfären, det är så himla mysig stämning "downtown" med alla människor som rör sig och med allt som händer.
Idag söndag tog vi för första gången sovmorgon, sov till 10.  När jag vaknade gick jag och elin till gymmet ett tag och sedan åt vi brunch i cafeterian med de andra. Efter det åkte vi hela ligan till stranden, både tjej och killaget så vi var ett stort gäng. Det var himla trevligt, vågorna var fantastiska och vädret likaså. Vi var några som spelade lite pig/bird/snake, alltmöjligt...med bollen. uttöver det badade vi jättemycket och solade lite såklart. Inte bränt mig än som många andra gjorde idag, överlycklig! Efter strandbesöket låg vi ett tag vid poolen tills det var dags för middag. 
Kvällen asvslutades lite random med basket i gympasalen, vi körde knockout, spel 3v3 och lite andra saker, var faktiskt väldigt roligt! Mest med tanke på att alla var så himla dåliga men ändå tog det så jävla seriöst, l o l. 
 
Nu ska jag sova och ladda om för en ny träningsvecka. Tack alla inblandade för en jävlligt bra helg, livet här är underbart. Godnatt! 

Kommentarer

  • Olle säger:

    tro inte att du är bättre på basket än mig nu!!! ;D Nej men babe hoppas du har det ASKUL där nere, följer din blogg och önskar jag var där själv -.- puss älskar dig <3

    Svar: hahahha de är ja inte trust me! fast vann på 21an 3 ggr idag mohaha :) saknar dig fett mycket!!! va kul att du följer den. love you mah hater <3 <3
    Johanna Engberg

    2013-08-12 | 20:30:40
  • Palmthepalm.se säger:

    Asso herregud! Du lever mitt drömliv bror!!

    Svar: <3 de är lovely. skulle vart ännu mer dröm om du va här min bästa brush!
    Johanna Engberg

    2013-08-12 | 22:58:03

Kommentera inlägget här: