engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

bra daag!

Kategori: Allmänt

Helloo
Ska ju egentligen gå en "developmental precourse math" nånting, Men gjorde ett prov imorse kl 9 i hopp om att jag skulle slippa det och jag klarade de fatta det assåt!! Eller....fick egentligen 1 poäng ifrån men eftersom att jag är så söt och eftersom att jag även LOVADE att komma på alla lektioner hehe så satte han in mig i en annan bättre grupp dådå, check! Kändes lite som matteC nationella då jag också fick 1 p från G men ändå fick G, best.
Klockan 11 skulle jag och Jo även skriva en engelskauppsats för att även där komma upp i en bättre klass, detta betydde ju att vi skulle missa träningen så jag gick och gymmade, började med mycket ben..dummaste jag gjort på länge för sen kommer Jo förbi efter en halvtimme och säger att vi kan göra engelskan senare och kan vara med på träningen, och jag som redan var trött....... Vi körde typ 3 passningsövningsstationer och i mitten av passet bli dunny fullkomligt jättearg o ber  kaptenerna komma och skriker att de måste bli mycket bättre och att vi måste få upp speed, visa glädje, snacka osv.. De förde det hans sagt vidare till oss och om vi inte blev bättre så skulle vi komma tillbaka senare för att endast löpa, det var vi självklart inte så taggade på så vi puschade varandra och det blev himla mycket bättre. Vad skönt tänkte vi, då slipper vi komma tillbaka senare.
Tänkte inte mer på det för Då var det dags för hollie, hon hade blivit tillsagd av dunny där på plats och göra det jobbigt för oss för vi inte presterat så vi fick köra styrka två och två ett visst antal reps och set och sedan suicideruns över Hela plan med alldeles för många stopp, vi sprang och sprang och sprang och det var så fy.. Väl klara och inne stretchringen kommer Dunny "Everybody out here at 3 again with running shoes only, if youre wasting my time like this im gonna waste your time and make you run" 
LYCKLIGT LOTTAD som jag ändå är så skulle jag och Jo göra vårt engelskaprov då så vi slapp det, i ÖSregn dessutom, tackar gudarna.. OCCH JAG KLARADE (knappt men även denna lärare var lite snäll) DET SÅ FÅR VARA MED I ENGELSKAKLASSEN SOM INTE KROCKAR MED TRÄNING HELLER , woho SÅ ändå bra dag..! 
Efteråt gick vi till gymmet eftersom att vi missat dagens andra pass och sen åt vi middag. Just nu är jag så jävla slut så jag tror jag blir nog ganska sängliggande resten av kvällen, eller så kanske jag bara ska napa så är jag på benen snart igen! 
Happy lillördag alla swedes 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: