engbergs.blogg.se

There is no path to happiness, Happiness is the path.

äntligen helg!!

Kategori: Allmänt

Hade lektion redan klockan 8 imorse så blev att gå upp tidigt.... Jag vet inte riktigt hur jag lyckades men jag gick med min rumskompis Elin för hon skulle också ha "First Year Seminar" lektion klockan 8. Såklart jag då tror att jag har samma som henne och följer henne(?) När jag sitter på lektionen får jag sms av Jo efter ca 30 minuter som frågar vart jag är och säger att jag nog är i fel klass. Helt förvirrad tjej...jag kollade då mitt schema och ser att min lärare heter något helt annat en läraren som står och undervisar mig..kollar även vilken sal och jag ska då vara i den salen bredvid, hmm... Lagom stelt att jag ändå satt kvar resten av lektionen också och skrattade lite för mig själv och inte låtsades som att något var fel. Läraren hade ju ändå inte märkt något än så länge, men de lär han ju göra när han går igenom namnlistan! Jajjjaa... 
Träningen idag var ganska tråkig.. och alldeles för varm... Hade även lektion kl 2-3.20 och sen gick jag och Erin och spelade pingis, jag vann.....hon var så arg för hon trodde verkligen att hon skulle vinna innan, men ICKE. Däremot slog hon mig i biljard strax därefter.. Så 1-1 och tävlingen fortsätter..

Gymmade innan middagen, sen åt vi, och sen gick vi till biblioteket för att plugga lite, sjukt att man verkligen börjat skolan igen asså.........skönt att vi kan plugga tillsammans iallafall, det gör det hela lite roligare.

Jag, Tiff, Jo (och Elin som support) var även ute för ett tag sen och passade, övade inlägg, skott och lite allt möjligt, det var dock lite för mörkt så vår träff% på mål  var inte den bästa, men men! 

SOM SAGT ÄR DET NU HELG EFTERSOM JAG INTE HAR NÅGRA FREDAGSKLASSER, WIN! 
Hoppas alla hemma får en kul fredag i skolan och på jobbet imorgon iallafall :) puss 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Underbart, det är klart man håller masken i ett sånt läge. 😂😄

    Svar: ha ha, som sagt får se om jag lyckas ta mig igenom första året eller om de kickar ut mig..... PUSS
    Johanna Engberg

    2013-08-30 | 17:05:31
  • Palmthepalm säger:

    Hahahhaahahah underbart förvirrad!!!😂😂

    Svar: vafannnn det är du som smittat mig... var Aldrig förvirrad innan jag träffade dig, höhö <3 <3 :)
    Johanna Engberg

    2013-09-02 | 08:29:44

Kommentera inlägget här: